EEN NIEUW VISITEKAARTJE – EIGENMANN.NL
Het visitekaartje van Eigenmann Juwelen, dat is het beoogde doel met de lancering van een nieuwe website begin november dit jaar. Eigenmann Juwelen zet haar website naast de andere sociale media zoals Facebook, Instagram, Pinterest en Twitter als visitekaartje in. Spreken de stukken, ons design en onze aanpak u aan, dan nodigen we u graag uit in onze winkel in Den Haag waar wij diverse vitrines en een designstudio hebben ingericht om dit meer specifiek te bekijken en creëren met u.
De website is bedoeld om Eigenmann in haar tijdloosheid neer te zetten, zowel voor onze bekende klanten als voor de klanten die Eigenmann nog niet kennen. We willen zo graag onze signatuur- onze karakteristieke design stijl en ambachtelijke benadering en onze service scherper neerzetten. En niet minder belangrijk: net als een visitekaartje dient de website alle praktische informatie te bevatten die men nodig heeft om ons te bereiken. Mocht hierin kortom iets belangrijks voor u ontbreken, geeft u dat alstublieft aan ons door, dan vullen wij dit graag aan.
Naast onze website gebruiken wij Facebook om te berichten over de laatste nieuwtjes omtrent de ontwikkeling van nieuwe lijnen, mooie momenten met klanten, beurzen en andere interessante wetenswaardigheden die mogelijk interessant voor onze klanten zijn. We zijn begonnen met Instagram met als doel meer visueel zichtbaar te maken wat we maken en beogen- want juwelen dienen om het oog te plezieren. Pinterest ontbreekt natuurlijk niet in dit rijtje sociale media, omdat de ontwikkeling van onze juwelen lijnen ook vaak geïnspireerd zijn op mooie beelden en/of producten van artistieke inspirerende collega’s om ons heen. Twitter is uiteraard een mooi platform om u te informeren. Hiermee willen we graag informeren over de laatste ontwikkelingen tijdens beurzen en andere mode/design/kunst evenementen waar we actief zullen zijn.